غیر فعال بودن حالت های مختلف view tabs در ویژوال استدیو 2016

شاید برای شما هم پیش اومده باشه در ورژن های جدید ویژوال استدیو برای طراحی فایل های html حالت های مختلف view tabs در پایین صفحه طراحی دیده نشه !!!

توضیح بیشتر :

قسمت View Tabs : در قسمت پایین نرم افزار ویژوال استودیو نواری وجود دارد که دارای 3 گزینه Split ، Source و Design است . از طریق این نوار می توانید صفحه ASP.Net خود را در 3 حالت مختلف مشاهده نمایید :

    1. Design : در این حالت صفحه در نمای طراحی به شما نمایش داده می شود و می توانید اجزا و کنترل های صفحه را مشاهده نمایید .
    2. Source : در حالت Source کد HTML صفحه نمایش داده می شود و می توانید مستقیما این کدها را مشاهده و ویرایش نمایید .
    3. Split : در حالت Split ، صفحه به دو بخش تقسیم شده که در قسمت بالا نمای طراحی و در قسمت پایین نمای کد صفحه به صورت همزمان نمایش داده می شود .

حالا اگر این گزینه  در نرم افزار و صفحه مورد نظر طراحی موجود نباشه باید چه کرد ؟؟؟؟

برای دیدن این ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 

ادامه نوشته

آموزش ساخت ایدی و اد کردن با ایدی تلگرام Telegram

مسنجر تلگرام این قابلیت را داره که شما برای خود یک ایدی ایجاد کنید و با استفاده از ایدی یکدیگر را اد کنید

برای این آموزش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

ادامه نوشته

حل مشکل Firefox when your profile is missing or inaccessible در مرورگر موزیلا

این خطا معمولا زمانی پیش می اید که مشکلی در هنگام ریست شدن مرورگر موزیلا پیش آمده باشد.برای حل این مشکل ...

 

حل مشکل Firefox when your profile is missing or inaccessible در مرورگر موزیلا

آموزش حذف تبلیغات نسخه جدید kmplayer

آموزش حذف تبلیغات KM Player

برای حذف این تبلیغات به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

چگونگی برطرف کردن مشکل نصب دات نت فریم ورک 4 (HRESULT: 0xc8000222)

شاید خیلی پیش اومده باشه که برای نصب دات فریم ورک با این خطا مواجه شده باید

(HRESULT: 0xc8000222)

شما برای حل این مشکل به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ....

ادامه نوشته

دانلود فیلم یا کلیپ مورد علاقه در فیس بوک

نحوه دانلود فيلم در فيسبوك

براي ذخيره سازي كليپ‌هاي ويدئويي مورد علاقه خود در فيسبوك مراحل زير را دنبال نماييد: ...

ادامه مطلب ....

رفع مشکل نمایش زیر نویس فارسی در ویندوز

اگه احیانا از اون دسته افرادی هستید که به فیلم نگاه کردن علاقه دارید و با زیرنویس فیلم ها در ویندوز ویستا یا سون به مشکل برخوردید ، تو این پست راه حلی پیشنهاد میشه که به احتمال زیاد مشکل رو حل میکنه . مشکلاتی چون خرچنگ قورباقه بودن زیرنویس های فارسی در هنگام پخش فیلم .

مشکل از اونجایی بوجود میاد که برنامه های اجرای فیلم همانند KM Player از unicode که برای نمایش متون فارسی لازمه پشتیبانی نمی کنند  .

به این منظور در ویندوز راهکاری اندیشیده شده و اون راهکار ، قرار دادن پشتیبانی از یک زبان خاص برای برنامه هاییست که از Unicode پشتیبانی نمی کنند . (اصطلاحا non-unicode programs ) .

محض اطلاع : Unicode یک استاندارد رمزگذاری کاراکترهاست که تقریبا تمامی کاراکترهای همه ی زبان های دنیا را در خود دارد از جمله زبان فارسی .

پس شما باید زبان فارسی رو به عنوان System locale ویندوز انتخاب کنید . System locale مشخص می کنه که مجموعه کاراکترهای پیشفرض ویندوز برای نمایش متن ها در برنامه های non-unicode چی باشه .

- برای اینکار ابتدا .....

عیب یابی مرورگر کروم(روش ها)

یکی از مهمترین دلایل هنگ ها و کرش های مرورگر کروم یا سایر مرورگرها ، برنامه ها و نرم افزارهای دیگری هستند که عملکردشان با مرورگر شما تداخل دارد . به عنوان مثال برخی برنامه ها باعث اجرای فایل ها و نرم افزاهای دیگری میشوند که با کروم در حال تعامل میباشند . اگر کروم در این زمان در حال کار نباشد مشکلی پیش نخواهد آمد ؛ اما اگر کروم در حال اجرا باشد ، مسلما با مشکل مواجه خواهد شد .

از مصادیق این برنامه های میتوان به نرم افزارهای امنیتی ، برنامه های مدیریت دانلود و یا برنامه هایی که همیشه در حال اجرا هستند ( چه در پس زمینه و چه به صورت عادی ) . البته بیشتر این مشکلات از برنامه هایی نشات میگیرند که بروز رسانی نشده باشند و با بروز رسانی آنها میتوان بسیاری از مشکلات را حل کرد . برای اینکه متوجه شوید که کدام برنامه ها بروز رسانی نشده اند و همچنین دریافت بروز رسانی های آنها ، میتوانید از نرم افزار ساده و مفید SUMO استفاده کنید ( لینک دانلود این برنامه در پایان مطلب قرار داده شده است ) .
اما در ادامه به برنامه هایی اشاره خواهیم کرد که ممکن است باعث اخلال در روند کار کروم شوند . با ما همراه باشید …….

داشتن صفحه ورود در ورد پرس(اینترو،ایندکس،اسپلش)  

داشتن صفحه ورود در ورد پرس 

داشتن یک صفحه اینترو ( ایندکس ) قبل از صفحه اصلی وردپرس

شاید با سیستم های مدیریت محتوای مختلف مانند نیوک ، جوملا و … آشنا باشید. در این سیستم ها با اضافه کردن یک فایل index.html یا index.htm و دستکاری و شخصی سازی آن می توانید یک صفحه ورودی یا اینترو پیج ( intro page ) داشته باشید. اما تا به حال برای وردپرس چنین کاری انجام داده اید؟ همانطور که پی خواهید برد وردپرس باز هم خاص است! در این آموزش با چگونگی قرار دادن یک صفحه بصورت اینترو برای وردپرس آشنا خواهید شد.

بازگردانی مرورگر خود به تنظیمات اولیه!

در بسیاری از مواقع لازم است تا مرورگر خود را ریست کنید یا به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه ای برگردانید،مثلا برای از بین بردن تبلیغات مزاحم، کرش کردن مرورگر، ارور های پی در پی، باز نکردن صفحات وب. هم چنین در بعضی از مواقع هم بعد از استفاده کردن فیلتر شکن دیگر صفحات وب باز نمی شود .

در این مطلب ما برگرداندن به تنظیمات کارخانه ای یا ریست کردن سه مرورگر پر کاربرد و معروف را بیان میکنیم. برای شرح بیشتر و دیدن کامل این نوشته به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


بهینه‌سازی لپ‌تاپ برای دانلود شبانه و مصرف برق کمتر

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که همیشه لیستی از فایل‌های مختلف را برای دانلود شبانه دارند و این کار را با لپ‌تاپ انجام می‌دهند، این مطلب می‌تواند برای شما مفید واقع شود. در این مطلب این نکات را خواهید آموخت: قرار دادن لپ‌تاپ در حالت کم‌مصرف در حین دانلود شبانه، خاموش نشدن خودکار لپ‌تاپ در تمام طول شب و نهایتاً خاموش نشدن لپ‌تاپ با بستن درب آن در حین دانلود. با ما همراه باشید.

رفع مشکل عدم نمایش نوار Language در تسک‌بار

یکی از مشکلات شایعی که در محیط ویندوز ممکن است برای کاربران پیش بیاید ناپدید شدن ناگهانی نوار انتخاب زبان (Language Bar) در نوار تسک‌بار ویندوز است. به طوری که حتی با وجود فعال بودن گزینه‌ی مربوطه در کنترل پنل ویندوز، همچنان نوار انتخاب زبان نمایش داده نمی‌شود. اگر شما هم دچار این مشکل شده‌اید، در این ترفند نحوه‌ی رفع این مشکل را برای شما بازگو می‌کنیم.

ادامه مطلب ....

فایرفاکس خود را با یک کلیک تا سه برابر سریع‌تر کنید + دانلود


نرم‌افزار SpeedyFox ابزاری کوچک و کاملاً رایگان است  ...

ادامه مطلب ......و دانلود نرم افزار کم حجم  SpeedyFox ......

ادامه نوشته

طراحی یک وب سایت جدید

وب سایت  خبری شاندرمن1 را  توسط سیستم مدیریت محتوای جاوز طراحی کردم که می‌توانید در آدرس زیر آن را ببینید .

WWW.SHANDERMAN1.IR

جاوز یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) جهت ایجاد وب سایت های پویا و در عین حال یک چارچوب نرم افزاری (Framework) بسیار قوی برای پیاده سازی نرم افزارهای مبتنی بر وب (Web Application) است.

اما چرا جاوز؟

شاید مهمترین دلیلی که بتوان برای انتخاب جاوز از بین شمار زیادی از محصولات عنوان کرد، هسته بسیار کوچک و کارآمد آن باشد. هسته جاوز با حجم تنها چند صد کیلوبایت، بسیار بهینه و برخوردار از سرعت و امنیت بالا می باشد.


jaws official website