اخراجی

دلنوشته های سیاسی ،ادبی ،اجتماعی و ....

اخراجی

دلنوشته های سیاسی ،ادبی ،اجتماعی و ....

هنوز هیچی نشدم…

آسمون رو دوست دارم ولی هنوز آسمونی نشدم

زمین رو دوست دارم ولی هنوز زمینی (خاکی) نشدم

دریا رو دوست دارم ولی هنوز دریایی(غرق) نشدم

بارون رو دوست دارم ولی هنوز بارونی نشدم

مه رو دوست دارم ولی هنوز مه آلودی نشدم

عشق رو دوست دارم ولی هنوز عاشق نشدم

هنر را دوست دارم ولی هنوز هنرمند نشدم

پرواز رو دوست دارم ولی هنوز پرواز نکردم

رندی را دوست دارم ولی هنوز رند نشدم

(البته رندیی که در شعر حافظ بکار می رود)

نویسندگی رو دوست دارم ولی هنوز نویسنده نشدم

پس منو ببخش

                   هنوز هیچی نشدم……

 

دلگیر دلگیرم

بیگانه نیستم

با لحظاتی که برایم مثل یک چشم به هم زدن می گذرد

دقایق و ثانیه هایی که مرا به سرعت در دریای خود غرق می کند

و خاطرات قریبی که مرا به غربت می کشاند

و طلوع هایی که مرا به غروب می سپارند

و آسمانهایی که مرا به زمین می کوباند.

پس باز دلگیر دلگیرم ....................

سنگ مغرور

من آن سنگ مغرور ساحل نشینم

که می رانم از خویشتن موجها را

خموشم ولی در کف آماده دارم

کلاف پریشان صدها صدا را

غبار مرا گر چه دریا بشوید

ولی زنگ غم دارد آئینه من

مرا سنگ خوانند و دریا ندانند

که چون شیشه قلبیست در سینه من

 

مستند دارا و ندار !!!!!!


این روزهاو در ایام عید سریال طنزی  ازشبکه تهران و بعضی از شبکه های استانی بنام دارا و ندار به کارگردانی مسعود ده نمکی پخش می شود .این سریال را می توان بعد از فیلم  های سینمایی اخراجی های 1 و 2 اولین سریال مسعود ده نمکی دانست.البته ناگفته نماند که مسعود ده نمکی چندین اثر مستند بنام فقر و فحشا و یا کدام استقلال کدام پیروزی را نیز در کارنامه خود قرار داده است .این سریال از یک نظر ادامه مستند فقر و فحشا می باشد و شاید تکمیل کننده آن مستند در ابعاد بزرگتر و رسانه ای تر  باشد .

ادامه مطلب رو ببینید.


ادامه مطلب ...