اخراجی

دلنوشته های سیاسی ،ادبی ،اجتماعی و ....

اخراجی

دلنوشته های سیاسی ،ادبی ،اجتماعی و ....

سلام

بنام خداوند جان و خرد کزین برتر اندیشه بر نگزرد
خداوند نام و خداوند جای خداوند روزی ده رهنمای

سلام به همه اخراجی های این زمونه
پست اول این وبلاگم رو با شعری از شاهنامه فردوسی
ودر ادامه شعری از مولانا شروع کردم امیدوارم لذت ببرین

رو ان ربابی را بگو مستان سلامت می کنند
وان مرغ ابی را بگو مستان سلامت می کنند
وان میر ساقی را بگو مستان سلامت می کنند
وان عمر باقی را بگو مستان سلامت می کنند
وان میر غوغا را بگو مستان سلامت می کنند
وان شور و سودا را بگو مستان سلامت می کنند
ان میر مه رو را بگو
وان چشم جادو را بگو
وان شاه خوش خو را بگو مستان سلامت می کنند
ای جان جان ای جان جان ای تو چنین و صد چنان مستان سلامت می کنند
اینجا کسی با خویش نیست یک مه زینجا بیش نیست
اینجا طریق و کیش نیست مستان سلامت می کنند.
نظرات 3 + ارسال نظر
emm جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:39

مبارکه
قالبش که کولاکه
امیدوارم مطالبت هم کولاک باشه

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:54 http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

مریم چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:21 http://www.persianfal.com/

سلام
می دونم دوست داری وبلاگ زیبا،جذاب،پربازدید و پر محتوایی داشته باشی.
من کمکت می کنم.
یه سر به من بزن
Www.PersianFal.Com
(قسمت ابزار وبلاگ نویسان)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد